czwartek, 29 października 2009

Room , vision, AJ














Zapakuję swoją tożsamość do kartonowego pudełka, wyślę ja e-mailem, bo szkoda mi na znaczek, a poza tym nie lubię kolejek na poczcie, wyśle moje "ja"do wszystkich tych co decydują o tym czy stać mnie na chleb czy na piekarnie, i tak nikt n...ie odpisze bo mój kartonik trafi do spamu urzędu skarbowego, mimo że wcale nie tam miał trafić. Lubie chować głowę w karton, bo ziemia jest za twarda, a kartonik jest mój, nawet jeśli go wyślę.


9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ten myk z bryzgającą wodą! chyba zaczne grzebać za tutkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza grafika, drewniana podłoga i woda - świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Felicitaciones por tanta creatividad y talento!!
    Saludos, Joe

    OdpowiedzUsuń
  5. Good pictures!!Great blog Congratulations!!

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    Frank

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations Anna!!
    This pictures are incredible
    Mariana

    OdpowiedzUsuń
  7. very beautiful photo, congratulations

    OdpowiedzUsuń