środa, 25 sierpnia 2010

Akty kobiece - Modelka idealna. Część 2

Akty kobiece - piękne kobiety w fotografii

Tak jak już wspominałam w poprzednim poście, wypatrzyłam Corinnę w "tłumie". Oczywiście jak to bywa w przypadku pięknych kobiet, zawsze mieszkają bardzo daleko, no ale cóż c'est la vie. 
Corinna to niesamowicie sympatyczna kobieta, o filmowej urodzie i magnetycznym uśmiechu, tak więc niesamowicie się ucieszyłam, kiedy udało mi się z nią umówić na zdjęcia. Jedynie czego mi bardzo żal, to że miałyśmy tylko około 2 godziny czasu na sesję fotograficzną. Fotografowanie Corinny było ogromna przyjemnością. Migawka rozgrzała mi się do czerwoności, a ja spociłam się jak podczas ciężkiego treningu na siłowni;)Wszystko po to by zdążyć zrobić jak najwięcej zdjęć. Dawno ktoś mnie tak nie zachwycił swoją urodą.
Corinna nie musi robić nic by wyglądać pięknie, po prostu taka jest i wszystko co robi wygląda perfekcyjnie.

A to część 2 zdjęć.
CDN ( w następnym poście "razem")

2 komentarze: