czwartek, 19 sierpnia 2010

Sesje ciążowe - czyli Akty ciążowe.

Sesje ciążowe - nietypowe zdjęcia  w ciąży.

Chciałam wrócić jeszcze raz do zdjęć ciążowych, a w zasadzie aktów ciążowych, wykonanych parę miesięcy temu.  Pisałam już coś o tym ale  foto zamieszczone było wyjątkowo małe, bo dołączone jako prezentacja z viewbooka ( z lenistwa i braku czasu), co mogło utrudniać oglądanie. Teraz blogger pozwala na duże zdjęcia więc z miła chęcią wrócę do sesji Ewy i Alexa.. Niesamowicie sympatyczna i kreatywna para i to pozwoliło mi na bardziej odważne zdjęcia. Na szczęście nie było tu mowy o wiązaniu kokardek na brzuchu i robieniu innego tego typu kiczu, co mnie niesłychanie ucieszyło. Zdjęcia miały być odważne i z charakterem i wydaje mi się że takie też nieskromnie mówiąc wyszły:)
Tak więc raz jeszcze Ewa i Alex "w ciązy":

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog - konkurs na wpis miesiąca

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Podoba mi się pomysł i wykonanie. Jeszcze takiej konwencji nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry, ale dla mnie ta sesja jest niesmaczne, wręcz obrzydzające.
    Uwielbiam sesje z brzuszkiem, ale ta odpycha

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie tez niesmaczna. zero piekna ciazowego, wrecz odwrocenie uwagi od tego stanu...

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! taką bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie obrzydliwa i niesmaczna. Brzydota razi po oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znawca się znalazł... Wspaniałe fotki. Pochwal się lepszymi.

      Usuń
  7. W ciąży i ładnie wygląda ta kobieta ma super ciało Natomiast pan przed zdjęciem koszulki mógłby trochę poćwiczyć i schudnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia gratulacje!

    OdpowiedzUsuń