środa, 8 września 2010

Gaba Kulka czyli sesja w 15 minut

 Gaba Kulka czyli sesja w 15 minut.

7 września do Bielska zawitała Gaba Kulka. Zagrała koncert charytatywny w Teatrze Polskim, jako support wystąpił zespół „Dzień dobry” z repertuarem Marka Grechuty.
Koncert zorganizowała grupa eventowa :” Hevent”.
Koncert był dedykowany Kasi Szwaji, chorej na SM.

I to tyle tytułem wstępu.

Od jakiegoś czasu przymierzałam się do zrobienia zdjęć Gabie, bo to niezwykle przyjemnie móc fotografować kogoś kogo się bardzo ceni, a jeszcze bardziej przyjemnie jest taką osobę poznać osobiście:)

Nadarzyła się okazja- Gaba zawitała na południe Polski do Bielska. Ja oczywiście bym to przegapiła jak większość ciekawych wydarzeń, ale Jola wypatrzyła tego newsa w Internecie:)

Tak więc postanowiłyśmy wykorzystać ta niezwykła „bliskość”. Udało się umówić na zdjęcia. Był to pełen spontan, nie byłam pewna gdzie w teatrze będziemy móc fotografować, jak Gaba będzie ubrana etc. Okazało się że mamy do dyspozycji scenę, na której próbę właśnie miał zespół „Dzień dobry”. I tym sposobem właśnie na dzień dobry padło pare zdjęć przy fortepianie. Trzeba było działać szybko, bo Gaba dopiero co skończyła próbę i przecież musiała jeszcze coś zjeść odpocząć przed koncertem. Tak więc wypadało mi się streścić jak najszybciej, czyli z mojego założenia w 15 minut.
Gaba to super sympatyczna dziewczyna o uroczym uśmiechu, który chciałam uchwycić.
Nie było czasu na „arty” i tak wiem można było lepiej sfotografować, ale 15 minut gdzie w międzyczasie planujesz co i jak to mało, przynajmniej w moim wypadku, jestem zdecydowanie długodystansowcem, i dopiero po 15 minutach się rozkręcam. Ale ma nadzieję, że będzie mi dane spotkać się z Gabą po raz drugi już na dłuższą sesję z „DUŻYMI LAMPKAMI”:)
Bardzo dziękujemy Piotrowi i Gabie za poświęcony nam czas i życzymy wszystkiego Naj Naj lepszego i dalszych wielkich sukcesów.

Hope to see U again:)



Foto A. Bodnar
Asysta: Jola Woś

1 komentarz: